Idag fick Lokkis nya fossingar

kategori: Lokbrá   /   datum: 2013-01-18   /   tid: 23:34:00
Jag gick upp till stallet vid 10 tiden imorse. Det var nämligen dags för min lilla tussa att få nya skor. Det var en häst före henne så jag var lite social med dom andra i stallet medans. Och så vart det självklart en massa gos med min fina. Hon var rädd, men det gick bra. Jag hade en ny hovslagare som två andra i stallet har och han var riktigt bra. Trevlig och duktig på sitt jobb. Tror Lokka var nöjd också. Så jag kommer nog fortsätta ha honom i framtiden. Just det här med hovslagare är så himla himla svårt tycker jag. Det finns ju så sjukt många att välja mellan. Men det bästa (om hovslagaren är bra såklart) är att kunna ha samma som fler i stallet. Tycker jag.
 
Jag hann inte rida sen så en annan tjej i stallet frågade om hon fick rida ut henne medans en annan skulle rida ut sin häst. Det var inga problem och så vitt jag vet gick det bra för dom. Såklart, Lokka är ju bäst. Tog två bilder också. Hoppas inte att det gör något att jag lägger ut dom. För dom är så söta!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej nu har jag frågestund på bloggen och det skulle vara jätte kul om du ville fråga något! :)

http://idamarkestig.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

2013-01-20 @ 14:50:34
URL: http://idamarkestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0