Två busiga jyckar

kategori: Lokbrá   /   datum: 2013-01-17   /   tid: 22:58:00
Jag har precis kommit in från stallet. Kvällsfodrade idag också. Jag har ju alla kvällsfodringar den här veckan men det gör inget för det är så himla mysigt. Jag skulle absolut kunna ta alla kvällsfodringar. Kanske ska fråga om jag får göra det. Det är ju en perfekt kvällsrunda med hunden också. Idag hade vi med oss min pojkväns systers hund Chelsea till stallet med. Hon var mest rädd och stod lite i bakgrunden. Men vår hund Naruto var galen som vanligt. Snäll, men galen. 
 
Jag fotade även i vår sadelkammare för att visa hur det ser ut. Älskar sadelkammaren. Den är riktigt mysig och toppen på alla sätt. Varm är den också! Och så har vi självklart lås på dörren. Det är viktigt tycker jag. Finns allt för idiotiska människor som går runt och stjäl (menar inte att andra i vårt stall gör det, men folk man inte känner osv). Men visst är det fint? 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ni har stor plats för sadlarna! :)

Svar: Ja verkligen asbra :D
mooollys.blogg.se

2013-01-18 @ 09:12:55
URL: http://kyngala.blogg.se
Postat av: Angelica

Fin blogg! ^^kram

Svar: Åh tack :D
mooollys.blogg.se

2013-01-18 @ 13:13:45
URL: http://nygrenis.blogg.se
Postat av: Josefine

Allt bra med dig?
Läs gärna mitt senaste inlägg och hjälp mig :) kram

Svar: Absolut :) själv?
mooollys.blogg.se

2013-01-18 @ 16:21:43
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0